Gadżety reklamowe

Gadżety reklamowe

W kosztach firmowych można ujmować różnorodne wydatki i możemy wymienić tutaj w głównej mierze wydatki na prezenty, których koszt nie przekracza 10 zł. Z takich prezentów nie należy się w dodatku rozliczać, zatem nie stanowią one kłopotu w ujęciu finansowym i podatkowym. Prezentów tego typu możemy wręczyć wiele i firmy zmierzające do poprawienia swojej pozycji na rynku bardzo chętnie z tego korzystają.

Jest faktycznie sporo firm, które bardzo chętnie kupują gadżety reklamowe i dystrybuują je w swoim środowisku. Co prawda brelok reklamowy wydaje się takim zwykłym drobiazgiem i tak rzeczywiście niedużo kosztuje, bo jego cena wynosi maksymalnie kilka pln, więc właściwie każdy może sobie na niego pozwolić, ale ten gadżet może być bardzo miłym dodatkiem do zakupów i skłaniać w przyszłości do ponownego zainteresowania się oferta. Każda firma chciałaby posiadać lojalnych klientów czyli takich klientów, którzy powracają i kupują ponownie. Żeby to jednakże było możliwe, oferta musi być de fakto interesująca i mowa tu nie tylko i wyłącznie o niskiej cenie, ale również o wszystkich dodatkowych bonusach, a brelok z grawerem przedstawiającym logo firmy lub nawet imię klienta jest bardzo miłym dodatkiem. Potęga gadżetów reklamowych tkwi w ich łatwości. Zwyczajnie dajemy klientowi lub potencjalnemu klientowi coś bezpłatnie, a Urząd Skarbowy nie powinien wnosić żadnego sprzeciwu w związku z uwzględnieniem wydatków na takie gadżety w kosztach uzyskania przychodu. Trzeba pamiętać, że można je w ten sposób ujmować dopóty, dopóki prezenty nie spełniają funkcji reprezentacyjnej. Za funkcję reprezentacyjną uważamy prezenty drogie i jednocześnie w pełni niepotrzebne. Zwykłe gadżety tj. brelok z logo nie są kwalifikowane do reprezentacji, a do tradycyjnych prezentów i równocześnie metod reklamy, zatem wydatki na nie poniesione można odliczyć od podatków i mowa tu zarówno o wysokości podatku dochodowego, jak i należnego podatku VAT. Zasada ta obowiązuje dosłownie w sytuacji dużej liczby tanich gadżetów bez względu na region ich sprzedaży. Możliwość zaliczenia tych wydatków do kosztów sprawia, że ostatecznie marketing jest znacznie tańsza.

Źródło informacji: https://tanie-gadzety.com/breloki-do-kluczy-c4736.html

Back to Top