Z racji tego, że kalendarze są tak tanie, zapewniają znakomity zwrot z inwestycji. Wystarczy kilka dystrybucji, ażeby czerpać zyski z marketingu kalendarzowego – a o ile wydrukujesz atrakcyjny notes kalendarz i dostarczysz go do stosownie dobranej grupy odbiorców, przyniesie to sporo zysków.
Skuteczna marketing.
Kalendarze mają znaczenie i są doceniane. Nie są kolejną ulotką reklamową wrzucaną do skrzynek pocztowych klientów ani nachalną rozmową handlową – to produkty, za które ludzie płacą bardzo duże środki finansowe. Drukując kalendarze, które można podarować odbiorcom, tworzysz prezenty, z których mogą się cieszyć. Właściwie każdy korzysta z kalendarzy, aby pamiętać o ważnych datach i wydarzeniach, a ponieważ kalendarze są przydatne, klienci będą je eksponować. Wielu z nich będzie się do nich dzień w dzień odwoływać, dzięki czemu będą mieli kontakt z Twoją firmą codziennie w roku. Bardzo dobrze wykreowany kalendarz z notatnikiem pomaga nawiązać kontakt z klientami. Kalendarze powinny nie tylko prezentować produkty i usługi, niemniej jednak też zawierać atrakcyjne zdjęcia i ilustracje przedstawiające zainteresowania klientów, które są istotne dla Twojego biznesu. Ponieważ kalendarze są na prawdę często używane każdego dnia (a nierzadko wręcz częściej), stanowią perfekcyjne narzędzie budowania marki. Klienci powinni widzieć nazwę i logo Twojego biznesu za każdym razem, gdy patrzą na kalendarze, więc jesteś pierwszą firmą, która przychodzi im na myśl, gdy potrzebują tego, co sprzedajesz. Kalendarze są nie tylko wyjątkowym narzędziem budowania marki, ale stwarzają też sposobności całorocznego marketingu. Pomyśl z wyprzedzeniem, ażeby w strategicznych momentach roku zaoferować ekskluzywne sezonowe wyprzedaże, kupony i kody rabatowe.
Grupa odbiorców.
Kalendarze można wysyłać do wybranej grupy odbiorców za pośrednictwem poczty bezpośredniej, wręczać klientom w sklepie, odwiedzać klientów z kalendarzami w ręku, oraz umieszczać w strategicznych miejscach, takich jak restauracje, sklepy spożywcze i inne miejsca publiczne (oczywiście po uzyskaniu zgody). Wizytówki, broszury, magnesy, plakaty i ulotki można z łatwością dołączać do kalendarzy. W ten sposób można zwiększyć liczbę materiałów marketingowych, które klienci mają przy sobie, zaznajomić ich z bardziej szczegółowymi informacjami o firmie i zachęcić do kolejnych rozmów i wizyt. Ukierunkowanie odbiorców umożliwia zmaksymalizować zwrot z inwestycji w kalendarze i zminimalizować nakłady. Wysyłaj kalendarze do ściśle określonej listy mailingowej, rozdawaj je wyłącznie właściwym klientom i umieszczaj w strategicznych miejscach, w których klienci często przebywają. Czy organizujesz specjalne dni sprzedaży? Bierzesz udział w festynach lokalnych? Organizujesz imprezy dla klientów? Możesz to wszystko wydrukować na kalendarzu, by zwrócić uwagę na własne wydarzenia w ciągu roku. Pomóż swoim klientom pozyskać to, czego potrzebują – zanim się zorientują, że tego potrzebują. Przykładowo mechanik może zamieścić w kalendarzu listę kontrolną dotyczącą przygotowania auta do zimy, a weterynarz – harmonogram badań kontrolnych zwierząt. Takie funkcje są przydatne dla klientów i sprawiają, że wracają oni regularnie po więcej.
Polecam: zerknij na notes kalendarz