Mogłoby się wydawać, że era popularności gadżetów reklamowych dawno minęła, niemniej jednak jest dosłownie przeciwnie. Wciąż jest sporo firm, które chętnie wykorzystują takie gadżety do swojej promocji. Notesy z logo, które się mogą wydawać takimi prostymi gadżetami w każdej sytuacji się przydają i to de facto szerokiemu gronu ewentualnych użytkowników.
Ciekawym pomysłem są także parasole reklamowe, a zwłaszcza warto je wykorzystać w akcji promocyjnej realizowanej jesienią i jeszcze w trakcie akcji organizowanych na zewnątrz, kiedy brak parasola może uniemożliwić potencjalnym przechodniom uczestnictwo w akcji, jednak firma może ich skusić tym, że podaruje im parasole i zachęci do tego, żeby chwilę przystanąć i zaznajomić się z kierowanym do nich przekazem. Działy reklamowe firm z różnych branż dwoją się i troją, żeby wpaść na pomysł czegoś nowego i zyskać tym przychylność kolejnego grona ewentualnych klientów, ale prawda wygląda tak, że najskuteczniejsze okazują się rozwiązania, które są wszystkim świetnie znane. Bezpieczne pomysły w każdej sytuacji świetnie się przyjmują, ale jeżeli firma preferuje trochę się wyróżnić na tle konkurencji, to powinna pójść o krok dalej i wymyślić coś nowoczesnego. Parasole z logo bez wątpienia są uroczymi gadżetami, ale być może dużo lepiej sprawdzą się przedmioty mniej bezsporne. Niełatwo podawać tutaj dokładnie sprecyzowane przykłady, bo wszystko ostatecznie zależy od branży i od tego, czym konkretna firma się zajmuje. Dobrze byłoby, żeby gadżety jakoś nawiązywały do działalności firmy albo łączyły się z nią swego rodzaju, a wtedy akcja promocyjna będzie naprawdę udana. Power bank z logo, długopis, notes czy ten dosłownie już wyświechtany kubek to dobre gadżety, niemniej jednak raczej dla tradycyjny firm, biznesy przyszłościowe powinny się odrobinę wysilić i wpaść na mniej niewątpliwe pomysły. To będzie rzeczywiście świetny pomysł, bo dzięki niemu będziemy mogli się jakoś nie gorzej przedstawić na tle innych firm. To wyróżnienie się na rynku z całkowitą czyli stu procentową pewnością będzie dla firmy bardzo pozytywne, bo ludzie zwrócą na nią uwagę i może skorzystają z jej oferty.
Źródło: notesy z logo.