Profesjonalne pozyskiwanie leadów B2B

Profesjonalne pozyskiwanie leadów B2B

Coraz więcej możemy usłyszeć o firmach, które generują leady przez landing page i nawołanie do akcji lub rozmowy telefoniczne dla swoich zleceniodawców. Dobrym przykładem mogą być firmy transportowe albo firmy finansowe, które korzystają z takich usług. Jest to usługa coraz bardziej popularna z tego względu, że cena za usługę uzależniona jest od efektów prowadzonych działań.

Dzięki temu nikt nie kupuje przysłowiowego kota w worku. Można podpisać umowę przykładowo. na 50 wygenerowanych leadów w każdym miesiącu. Taka liczba stałych klientów dla nowej firmy to de facto spora liczba. Dzięki temu można skupić się całkowicie na dystrybucji usług albo towarów, a nie szukaniu osób, które będą zainteresowane naszą ofertą. Aktualnie sporo firm marketingowych pozyskuje klientów za sprawą reklam w sieci. Obecnie to jeden z najbardziej efektywnych możliwości, jeśli chodzi o szybkie pozyskiwanie leadów. Dobrze w tym temacie sprawdza się Facebook Pixel, a zatem coś, dzięki czemu ewentualni klienci zostawiają własne dane. Na stronie klienta wystarczy wprowadzić kody remarketingowe, aby pozyskiwać klientów z internetu. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, to wręcz dwa tygodnie mogą wystarczyć na to, by prowadzone działania przyniosły oczekiwany efekt. A skutkiem mogą być po prostu umowy z nowymi kontrahentami. Warto dodać, że takie działania reklamowo-marketingowe, które są nastawione na generowanie potencjalnych klientów można tak naprawdę prowadzić na wielu frontach. Począwszy od reklam w Mediach społecznościowych, przez użycie sieci partnerskich, a na specjalistycznym call center kończąc. W tym wszystkim warto wspomnieć o jakości pozyskiwanych leadów. Nie wszystkie firmy na nieszczęście działają w tej branży w całości rzetelnie, tak jak powinny. Zdarzają się sytuację, kiedy to klienci na landing page są sztucznie nabijani albo zwyczajnie zdobyte kontakty w formie leadów w ogóle nie są dopasowane do naszej grupy targetowej. W takim wypadku musimy prześledzić konwersję firmy, która będzie dla profesjonalne usługi określane jako pozyskiwanie leadów dla firm lub leady dla klientów prywatnych.

Więcej informacji: lejek sprzedażowy.

Back to Top