Profesjonalny folder reklamowy

Profesjonalny folder reklamowy

W działaniach marketingowych jedyną rolę odgrywa interesujące i zwracające uwagę pokazanie firmy a także jej oferty. Do tego przeznaczone są katalogi firmowe. Mogą być przygotowane w dowolnym schemacie, choćby standardowy A4 sprawdza się najlepiej.

Zbyt nieznaczny format wpływa na jakość fotografii, oprócz tego zwiększa objętość, a nikt nie chce jako oferty otrzymać wielostronicowej książki do czytania. W związku z tym najczęściej stosowany jest właśnie format A4, który pozwala też proste powielanie kopii za pomocą zwykłych biurowych drukarek.
Katalogi reklamowe – co należy mieć świadomość tego?
Aby folder reklamowy efektywnie zachęcał do skorzystania z usług naszego biznesu, musi spełniać kilka warunków. Głównie musi być z uwagą wytworzony. Istotne, aby projekt miał indywidualny charakter wpisujący się w wizerunek firmy. Elementy identyfikacji wizualnej, tj. logo czy nazwa, powinny być stosownie wyeksponowane. Powinno się pamiętać, że foldery reklamowe są wizytówką naszego biznesu. Powinny świadczyć o naszym profesjonalizmie i otwartości na potrzeby klienta.
Estetyczna szata graficzna oraz przejrzysty czytelny układ to natomiast nie wszystko. Kluczowa w odbiorze folderu reklamowego jest jakość jego wykończenia. Folder firmowy powinien być wykonany z materiałów najwyższej jakości. Takie podejście będzie świadczyło o naszym szacunku wobec klienta oraz pragnienia nawiązania relacji biznesowych. Warto zatem wybierać materiały odznaczające się trwałością a także wysoką estetyką. Na rynku dostępnych jest wiele różnorakich rodzajów papierów ozdobnych. Papier wykorzystany na folder reklamujący ofertę firmy powinien mieć odpowiednią gramaturę. Gruby papier jest wytrzymały na zniszczenie a także daje wrażenie solidności, co oczywiście przekłada się na pozytywne złudzenie. Co równie ważne, katalogi powinny być zrobione z najwyższą starannością, co oznacza również stosowanie ulepszeń. Bardzo dobry efekt wizualny zapewnia uszlachetnienie okładki za pomocą tłoczenia. Przy tym warto zastosować folię ochroną, która zabezpiecza kartki przed poplamieniem i daje niezwykle ciekawy efekt wizualny. Dla podkreślenia wagi niektórych elementów graficznych, na przykład logo, można wykorzystać technikę punktowego nakładania lakieru. W ten sposób zostają wyeksponowane najbardziej istotne elementy.
Zobacz również: dużo informacji o tym czym jest folder firmowy.

Back to Top