Kalendarz trójdzielny z logo firmy

Kalendarz trójdzielny z logo firmy

Jest wiele sposobności, by promować firmę. Narzędzia marketingowe umożliwiają działania na wielu płaszczyznach. Przeprowadzane są kampanie promocyjne za pomocą przekazu multimedialnego albo w sposób tradycyjny.

Promocja może odbywać się za pomocą materiałów drukowanych o charakterze promocyjnym a także informacyjnym. Taką rolę odgrywają broszury firmowe czy ulotki. Innym sprawdzonym sposobem jest stosowanie gadżetów reklamowych, które są wręczane klientom lub grupie docelowej. W ten sposób następuje wzmocnienie istniejących już relacji biznesowych a także pozyskiwanie nowych klientów. W roli gadżetu reklamującego firmę dobrze sprawdzają kalendarze trójdzielne.
Praktyczny upominek dla klienta
Gadżet reklamowy powinien być przede wszystkim estetycznie stworzony. Jeśli nie przyłożymy się do jego utworzenia, może wywołać reakcje negatywne, co niekorzystnie wpłynie na wizerunek naszego biznesu w oczach osoby obdarowanej. Warto więc dołożyć starań, aby gadżety były zrobione z materiałów bardzo wysokiej jakości. Inną jedyną cechą jest funkcjonalność. Tylko upominki funkcjonalne i praktyczne są w stanie ze znakomitym skutkiem pełnić rolę marketingową, czyli wypromować naszą firm, utrwalać jej pozytywny wizerunek i zwiększać rozpoznawalność marki.
Kalendarz trójdzielny – o czym trzeba pamiętać?
Głównie kalendarz trójdzielny dla firm powinien być stworzony według indywidualnego projektu, który poza intersującej szaty graficznej, która przyciąga wzrok, zawiera również elementy tożsamości wizualnej firmy, a zatem: logo, nazwa i dodatkowe znaki firmowe. Trzeba jednak rozpocząć od głównych informacji na temat tego rodzaju kalendarza. Jest to kalendarz ścienny, który posiada charakterystyczny układ. Składa się z kilku elementów, które pełnią różne funkcje. Od góry kreuje go tak zwana główka, czyli część przeznaczona na treści reklamowe. To właśnie tutaj umieszcza się logo i ewentualnie inne treści powiązane z działalnością firmy. Popularne są kalendarze trójdzielne z zdjęciami, które ukazują naszą firmę w lukratywnym świetle. Bez względu jednak czy do projektu zostaną użyte zdjęcia czy grafiki ta część powinna odznaczać się oryginalności i spójną kompozycją. Z marketingowego punktu widzenia jest to najważniejszy element kalendarza reklamowego.
Źródło informacji: iveno.pl/kalendarze-trojdzielne.

Back to Top